Kada je 2004. godine Google izdao email klijent, kompanija koja je najpoznatija po svojoj mašini za pretraživanje potpuno je promenila način razmišljanja o emailu. Iako su Yahoo! i MSN nudili korisnicima mailbox-ove merene megabajtima, Gmail korisnici su imali na raspolaganju nečuvenih 1 GB prostora. Poruke su bile sortirane pomoću filtera i naziva a ne direktorijuma. Prikaz poruka u nizu je olakšavao održavanje konverzacije a mašina je čitala sve emailove da bi isporučila relevantne oglase.
Iako je veličina Gmail inboxa nastavila da raste, korisnički interfejs se nije mnogo menjao u poslednje tri godine. Ali izgleda da bi uskoro mogao da se promeni. Ako pročitate izveštaje, najava i objave Google-a, videćete da se nazire "nova verzija".
Google se oslanja na korisnike koji govore više jezika da bi im pomogao da prevedu tekst različitih Google servisa sa engleskog na druge jezike. Jedan anonimni korisnik je prevodio neki Gmail jezik kada je naišao na informaciju koja govori o selektovanoj grupi Google beta testera koji imaju pristup novoj verziji Gmail interfejsa.
Nemamo pojma šta se razlikuje u novo
Google se oslanja na korisnike koji govore više jezika da bi im pomogao da prevedu tekst različitih Google servisa sa engleskog na druge jezike. Jedan anonimni korisnik je prevodio neki Gmail jezik kada je naišao na informaciju koja govori o selektovanoj grupi Google beta testera koji imaju pristup novoj verziji Gmail interfejsa.
Nemamo pojma šta se razlikuje u novo
0 comments:
Постави коментар