субота, 13. октобар 2007.

Extra blog

Ljudo ovaj blog morate da pogledate!Ovaj lik što piše je kralj,nemojte ovo da propustite ni za živu glavu http://dudarim.mojblog.co.yu/
Inserti:
"Сваки дан гледам свраке, имам неко дрво испред куће па ми се може. Седнем тако на веранду, пушим и гледам свраке.Јуче ме пита једна сврака, каже, који к*рац нас гледаш сваки дан?! И баш ме добије, ем су ружне ем не умеју певају, неам појма што их гледам...И тако сам оставио цигарете... "
" Само секунд, значи нећеш да ми даш апарат? А сети се како си се ложио на мене у другом основне...- У другом основне сам мислио да има струје у трамвајским шинама и пробао сам своју шорку да видим какав је укус, био сам идиот. "
"- Па хоћеш брзо?- Не ако будеш стајао поред врата!- Океј океј... ај само пожури, плиз.После још десетак минута изашла је, а мени се у међувремену гадно пришорало па сам улетео чим је њен посао био завршен. Ау сине. Прво сам мислио да је дошо деда из села, упао на превару у клоњу и побего са лица места. Само он је био у стању да искења мрвторођено јаре. Није, нема деде. И даље сам био убеђен да је у питању неки трик, неслана шала, подвала... "