Jedan od osnivača i izvršni direktor, Chris DeWolfe, operativni direktor Amit Kapur kao i potpredsednik tehnološkog odeljenja, Jim Benedetto, najavili su novi razvoj konferenciji za štampu koja je održana početkom protekle nedelje. DeWolfe je ovaj projekat nazvao „inovativnom ponudom u cilju osnažavanja globalne MySpace zajednice radi razmene sadržaja javnih profila članova kao i podataka sa Web sajtovima po izboru širom interneta“.
Inauguralni partneri u projektu jesu Yahoo, eBay, Photobucket i Twitter. Program, koji je dostupan MySpace korisnicima širom sveta, biće predstavljen u potpunoj verziji u toku narednih nekoliko nedelja. DeWolfe je istom prilikom dodao da, istorijski gledano, društvene destinacije na internetu opstaju kao nezavisna, autonomna ostrva. Međutim, uskoro MySpace više neće postojati kao autonomno ostrvo na internetu već će biti obezbeđeno više društveno iskustvo širom Web-a.
Kada je Facebook, koji je znatno manji od MySpace-a, otvorio svoju platformu kreatorima u toku protekle godine, veća društvena mreža počela je da dobija na popularnosti. Ipak, Facebook nije bio otvoren da uspostavi partnersku saradnju sa drugim sajtovima da bi se omogućilo kreiranje aplikacija već su nedavno odobreni RSS feed-ovi od strane partnera kao što su Digg i Yelp.
Kada je popularni blogger Robert Scoble testirao script koji eksportuje njegove Facebook kontakt informacije u Plaxo adresar, Facebook je privremeno zabranio njegov nalog. Pored toga osim što Facebook još uvek nije sustigao MySpace po pitanju korisničkih naloga, 70 miliona/100 miliona naloga, MySpace-u su potrebne neke suštinske izmene. Potpisivanje „open Web“ inicijative će možda biti ono što će MySpace održati relevantnim, a očigledno je da iza svega stoji veliki trud i rad.
On je bio jedan od najvećih partnera kada je Google objavio OpenSocial standard za razvoj aplikacija u toku protekle godine kao i jedan od osnivačkih partnera zajedno sa kompanijama Google i Yahoo kada je OpenSocial preokrenut u sopstvenu neprofitnu organizaciju. DeWolfe navodi da bi društveno dinamičke Web destinacije trebale da budu prenosne te da korisnicima treba da omoguće da vrše importovanje i eksportovanje aspekata njihove platforme.
Amit Kapur tvrdi da je Data Availability projekat prvenstveno osnovan da bi se korisnicima omogućilo da imaju potpunu kontrolu nad njihovim sadržajima i podacima. Partnerstva sa kompanijama Yahoo, eBay, Photobucket i Twitter će omogućiti MySpace-u da pristupi više od 150 miliona korisnika na teritoriji SAD-a, od kojih 85% čine Web korisničko tržište, naglašavajući svoj poziv manjim gradovima kao i drugim većim društvenim mrežama da se pridruže ovom programu, takođe.
Javni profil sastoji se od informacija kao što su fotografije, video sadržaji, omiljeni filmovi i muzika kao i lista prijatelja. Izmenom podataka na profilu automatski se vrši izmena i na partnerskom Web sajtu a korisnici mogu odabrati opciju povezivanja MySpace profila samo jednim klikom. Sve autentifikacije se vrše putem Oauth (Open Authorization) a tehnološki direktor Benedetto navodi da je kompanija naklonjena otvorenim i nevlasničkim standardima. OpenID trenutno nije podržan ali MySpace navodi mogućnost iskorišćavanja te mogućnosti.
MySpace se takođe i zvanično pridružio društveno-mrežnom projektu poznatom pod imenom DataPortabilty Workgroup, koji okuplja veliki broj članova drugih velikih društvenih sajtova širom Web-a. JavaScript i server kontrole biće omogućene u narednih nekoliko nedelja da bi administratori partnerskih sajtova imali pristup javnim MySpace podacima. Ostaje još da se vidi da li će Facebook postati deo svega toga budući da je projekat otvoren svima koji žele da sarađuju sa nama, zaključio je DeWolfe.
Нема коментара:
Постави коментар